Download hier de schoolgids Heuvelschool schooljaar 2024/2025

De schoolgids biedt u informatie over de algemene gang van zaken van onze school. Ook is deze gids bedoeld voor ouder(s)/verzorger(s) die nog een schoolkeuze moeten maken. Onze schoolgids kan u helpen bij het maken van een keuze voor een school die voldoet aan uw eisen en verwachtingen.

In de schoolgids staan algemene zaken, die in de loop van de jaren nauwelijks veranderen. Doelstellingen die wij nastreven, onze identiteit, zorg voor uw kind(eren), sfeer, ouderparticipatie en kwaliteit van ons onderwijs.

Heeft u na het lezen van deze gids nog vragen, aarzel dan niet om ons te bellen, te schrijven, te mailen of te bezoeken. U krijgt antwoord op al uw vragen. Kom, na het maken van een afspraak, gerust een keer langs om iets van de sfeer te proeven.

Team HW Heuvelschool