Toekomstplannen H.W. Heuvelschool

In de voorgaande jaren hebben wij u met enige regelmaat geïnformeerd over een eventuele fusie van de HW Heuvelschool samen met OBS Kiezel en Kei.
Vanuit de gemeente is de wens gekomen om te onderzoeken of er ook een mogelijkheid zou zijn om met alle drie openbare basisscholen in Borculo samen te gaan. (HW Heuvelschool, OBS Kiezel en Kei en school Noord)
De MR-en van de drie scholen hebben hier zorgvuldig over nagedacht en staan hier positief tegenover. In de bijgevoegde brief zijn de plannen hiervoor verder beschreven.
Hierbij willen wij wel een kanttekening plaatsen.
In de brief staat schooljaar 2027-2028 genoemd. Dit is uiteraard een heel mooi streven maar voor ons gevoel ook vrij optimistisch. We zijn in deze afhankelijk van de gemeente en alle landelijke ontwikkelingen. We kunnen in ieder geval beloven dat wij, hoelang alles ook nog gaat duren, ervoor gaan zorgen dat de fijne sfeer op de Heuvelschool en de goede zorg voor alle leerlingen met stip op nummer 1 blijft staan!

Met vriendelijke groet,

Heidi Eekelder-Prinsen