Schoolgids Heuvelschool 23-24.pdf

De schoolgids biedt u informatie over de algemene gang van zaken van onze school. Ook is deze gids bedoeld voor ouder(s)/verzorger(s) die nog een schoolkeuze moeten maken. Onze schoolgids kan u helpen bij het maken van een keuze voor een school die voldoet aan uw eisen en verwachtingen.

Wat staat er in de schoolgids?

- In de schoolgids staan algemene zaken, die in de loop van de jaren nauwelijks veranderen. Doelstellingen die wij nastreven, onze identiteit , zorg voor uw kind(eren), sfeer, ouderparticipatie en kwaliteit van ons onderwijs.

- Daarnaast staan er schoolspecifieke en organisatorische zaken in voor een schooljaar. Wij informeren u over de opzet en de organisatie van ons onderwijs, personele zaken, interne- en externe contacten, onze activiteiten en regelingen.

Behaalde resultaten van ons onderwijs maken we kenbaar in zowel de schoolgids als het jaarverslag.

Heeft u na het lezen van deze gids nog vragen, aarzel dan niet om ons te bellen, te schrijven, te mailen of te bezoeken. U krijgt antwoord op al uw vragen. Kom, na het maken van een afspraak, gerust een keer langs om iets van de sfeer te proeven.

Team HW Heuvelschool